HTML

Nagyfülü és Tökipompos

Nagyfülü és Tökipompos! barátság vagy szerelem??? egyik ezt, másik azt szerette volna. Hogy mi lett, mi lesz? senki sem tudja, de nekem ki kell írnom magamból...

Friss topikok

  • Neofuture (törölt): Beta-fázisba lépett egy új kiszolgáló-weblap, az SmsTube. Az SmsTube egy kiszolgáló-honlap, a célj... (2008.03.26. 23:29) Búcsú

Linkblog

Minden kocka fordul

2008.03.17. 21:37 :: Tökipompos

A tegnapi folytatása...
délelőtt kaptam egy sms-t, a tegnap esti utolsó sms-re válaszként:
Szia, este már elaludtam. én megvagyok, bár voltam jobban is. Na mindegy! Legyen nagyon szép a napod. és puszi a tökipomposnak :)

nem tudtam erre mit írni...
mindenben segítenék, de barátként nekem ez nem megy egyelőre. egyszer biztos fog, hiszen minden kocka fordul ha jól meg pörgeted.
minden nő azt várja, hogy egyszer tönkretedd.
Aranycsapat- József Attila színház
Nagyfülü és Tökipompos- 9.sor felejthetetlen volt! úgy örült Zsuzsi mint egy kisgyerek, soha nem fogom azokat a pillanatokat elfelejteni. remélem ő sem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokipompos.blog.hu/api/trackback/id/tr62385307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása