HTML

Nagyfülü és Tökipompos

Nagyfülü és Tökipompos! barátság vagy szerelem??? egyik ezt, másik azt szerette volna. Hogy mi lett, mi lesz? senki sem tudja, de nekem ki kell írnom magamból...

Friss topikok

  • Neofuture (törölt): Beta-fázisba lépett egy új kiszolgáló-weblap, az SmsTube. Az SmsTube egy kiszolgáló-honlap, a célj... (2008.03.26. 23:29) Búcsú

Linkblog

Szerda

2008.03.12. 21:03 :: Tökipompos

A mai napom elég sűrű volt, így szerencsére nem tudtam semmin gondolkodni. Anyut hazahoztam a kórházból az epekő műtéte után. Jól van és semmi komplikáció nem volt, így a keddi műtét után már ma hazaengedték. Ez a legfontosabb, a család mindig minden előtt.

Az Újpest sajna kikapott a ligakupában, elszomorító, erről inkább nem is írok semmit. Zsuzsi is biztos dühös és szomorú, általában minden meccset megbeszéltünk utána.

Tegnapi blogbejegyzésem lehet csak ma került ki, mert vázlatként mentettem el. remélem ma már ügyesebb leszek, hiába még én is csak most tanulom a blogok rejtelmeit.

ennyi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokipompos.blog.hu/api/trackback/id/tr63378462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása